středa 7. května 2014

Out of topic aneb mezitím v Brně

Tohle bude jenom o chlubení. Protože ty nejlepší příležitosti na nás čekaj fakt všude. A vždycky. A je to fakt neuvěřitelný, jak můžou být ve finále všechny průsery super :). Jenom si nenechat ničím zkazit náladu a být nadšenej do všech možností, který se naskýtaj. Nesnáším tyhle kecy, ale co už.

Takže když už se auto pokazilo, v německým servisu oprava vyšla na 1000euro a týden práce, rozhodli jsme se potupně vráti domů (k radosti všech škodolibců ;) ). Žluťák se opravuje.. a my máme spoustu času. Takže....

Peťan vždycky toužil po dýmce. Stačilo pár dní volna, den příprav a studia, den vyřezávání a pár hodin leštění... a je to tu :). Má ji. Krásnou. Plně funkční. 100% originální a jeho. Kdyby se nám Žluťák nepokazil, kdoví kdy by se k tomu dostal. Takže máme fakt radost ze smysluplně využitýho času :).





Bára vždycky toužila prodávat svoje tašky někde na jarmarku. Takže když přišla nabídka, že by mohla ušít pár tašek a zúčastnit se Jarmarku Studia Pekařská Brno, neváhala ani minutu :). Takže teď pořád šije. A teď reklama: 23.5. od 11hod si budete moct moje tašky a pouzdýrka koupit. Já tam osobně nebudu, ale moje tašky ano :), takže pokud na mě chcete mít památku, stavte se (Pekařská 24, a nebudou tam jenom moje tašky, ale i velká hromada dalších handmade věcí ).



Teď už jenom opravit to auto... a nebo čekat na další příležitosti :)


Žádné komentáře:

Okomentovat